Повідомлення покупцю, який є споживачем, перед укладенням договору купівлі-продажу

  1. Відповідно до частини четвертої, розділ I, Закону № 89/2012 Coll., Цивільного кодексу Чеської Республіки (далі також NOZ), продавець доводить до відома споживача наступну інформацію до укладення договору:

  2. Адреса доставлення для заявлення дефектів товару та відправлення товарів, придбаних через інтернет-магазин продавця, — це адреса U tabulky, Hall X, 193 00, Прага 20. Юридичні наслідки заявлення дефектів товару зберігаються також у разі доставлення на адресу штаб-квартири компанії. У деяких випадках, зокрема при попередній оцінці дефекту за допомогою аудіовізуальних записів (фото, відео), рекламацію можна вважати прийнятою при отриманні на складі повернень у Львові. Однак важливо заздалегідь зв’язатися зі службою підтримки клієнтів компанії, надати всю необхідну інформацію та почекати письмової згоди та підтвердження вирішення рекламації. Форму скарги можна завантажити ТУТ 

  3. Продавець передає товар покупцеві в якості, передбаченій положеннями § 2161 NOZ, тобто 

    1. товари мають характеристики, узгоджені між покупцем та продавцем; при відсутності такої угоди — це характеристики, описані продавцем або виробником, або характеристики, які покупець очікував беручи до уваги тип товарів та спосіб їх просування;

    2. товари придатні для цілей, заявлених продавцем для їх використання, або для яких зазвичай використовується річ такого роду;

    3. товар — це річ у відповідній кількості;

    4. відповідає законодавчим вимогам.

 

  1. У випадку, якщо товар при отриманні покупцем не відповідає цим вимогам, покупець має право на обмін на новий товар без дефектів, відповідно до пропорційності щодо характеру речі. Якщо дефект стосується лише частини товару, покупець може вимагати лише заміни деталі; якщо це неможливо, він може відмовитись від договору. Покупець має право на безкоштовне усунення дефектів без зайвих затримок, якщо це можливо щодо пропорційності чи характеру дефекту.

  2. Якщо покупець не відмовляється від договору або якщо він не реалізує право на доставлення нового товару без дефектів, на заміну його деталей чи на ремонт, він може домагатися адекватної знижки з вартості придбання.. 

  3. Покупець має право на адекватну знижку також у випадку, коли продавець не може доставити новий товар без дефектів, замінити його деталь або відремонтувати товар, а також якщо продавець не вирішить рекламацію протягом вказаного строку або якщо усунення дефектів чи причин рекламації призведе до значних труднощів для споживача.. 

  4. Якщо дефект стане очевидним протягом 6 (шести) місяців з моменту отримання, вважається, що товар вже був дефектним при отриманні. 

  5. Якщо у конкретного товару прямо не вказано інакше, діє гарантійний строк (протягом якого покупець може використати права на рекламацію та усунення дефектів) на товари 24 місяців з дати отримання товару споживачем. 

  6. Продавець не несе відповідальності за дефекти, якщо: 

    1. дефект був присутній у товару на момент прийняття клієнтом та за такий дефект була домовлена ​​знижка з вартості придбання;

    2. це товар, котрий був у вжитку та дефект відповідає ступеню використання або зносу, який мав товар в момент купівлі покупцем;

    3. дефект на предметі виник внаслідок зносу, спричиненого звичайним використанням, або якщо це обумовлено природою виробу (наприклад, закінченням терміну експлуатації);

    4. дефект був спричинений покупцем та був спричинений неналежним використанням, зберіганням, неналежним обслуговуванням, втручанням покупця або механічними пошкодженнями;

    5. дефект виник внаслідок зовнішньої непередбаченої події, котра не залежить від продавця.

 

  1. Продавець не несе відповідальність за дефекти товарів від дії підвищеної температури, пилу, вологості, хімічних та механічних впливів — котрі не відповідають нормальному використанню. Крім того, гарантія не поширюється на дефекти, спричинені нормальним зносом товару (або його частин), спричиненим використанням товару. Коротший термін експлуатації в такому випадку неможливо рахувати як дефект та домагатися рекламації.. 

  2. Продавець також надає споживачам наступну інформацію перед укладенням дистанційного договору::

    1. Вартість дистанційного зв'язку не відрізняється від базового тарифу, котрий зараховує споживачеві його оператор / постачальник послуг; споживач не повинен спілкуватися з продавцем на лініях зв'язку, де стягується оплата на користь продавця.

    2. Продавець вимагає повної оплати вартості замовлення перед отриманням товару. Платежі здійснюються за допомогою післяплати / накладеного платежу при отриманні товару або оплатою кредитною карткою через Інтернет або іншими способами, зазначеними в документі "Оплата та доставка". При доставлянні через постачальника поштових послуг ціни на доставлення регулюються тарифом, зазначеним у документі "Оплата та доставка".

    3. Для товарів, модифікованих за бажанням замовника, потрібно внести депозит у розмірі 30% від кінцевої вартості товару. Від контракту на товари, котрі змінені на вимогу споживача, не можливо відмовитися без зазначення причини протягом строку, передбаченого статтею VI.3. або VI.4.

    4. Продавець не укладає договорів, предметом яких є неодноразове виконання, а також договорів на необмежений термін. У випадку, якщо продавець є посередником такого контракту, найкоротший термін, протягом якого договір буде обов'язковим для сторін контракту, повідомляє постачальник повторного виконання. Це включає інформацію про ціну або спосіб її визначення за один розрахунковий період, котрим рахується один місяць (якщо ця ціна не міняється), далі про податки, митні збори та витрати на постачання товарів або послуг.

    5. Всі ціни на товари та послуги вказані у вебінтерфейсі магазину, включаючи податок на додану вартість (ПДВ). Вартість доставлення вказана в документі «Оплата та доставка»;

    6. споживач має право відмовитись від укладеного договору (якщо не зазначено нижче інше) протягом періоду чотирнадцяти днів, який діє у випадку:

      1. договору купівлі-продажу, від дати отримання товару;

      2. договору, об'єктом якого є кілька видів товарів або постачання декількох частин, від дати прийняття останнього постачання товарів;

      3. договору, предметом якого є регулярне та повторне доставлення товарів, починаючи з дати отримання першого доставлення товару. Відмова має бути надана письмово на адресу доставлення продавця або на електронну адресу: help@footshop.cz.

 

    1. Споживач не може відмовитись від договору щодо:

      1. надання послуг, якщо вони були виконані за попередньою прямою згодою споживача перед закінченням дії терміну для відмови, а продавець повідомив споживача до укладення договору, що в такому випадку він не має права на відмову;

      2. постачання товарів або послуг, ціна яких залежить від коливань на фінансовому ринку незалежно від волі продавця та які можуть відбутися протягом дії періоду для відмови;

      3. постачання швидкопсувних товарів, а також товарів, які безповоротно змішалися з іншими товарами після доставлення;

      4. доставлення товарів, які були модифіковані та змінені відповідно до побажань споживача або для його особи, також до товарів, виготовлених на замовлення замовника, котрі відрізняються від стандартного одягу;

      5. товарів в закритій упаковці, які споживач витягнув з упаковки та які не можуть бути повернені з гігієнічних міркувань;

      6. доставлення аудіо- чи відеозапису або комп’ютерної програми, якщо вона була порушена оригінальна упаковка

      7. доставлення газет, періодичних видань, книжок чи журналів

      8. транспорту, якщо підприємець надає ці послуги у зазначений термін

 

    1. У разі відмови від договору, споживач оплачує витрати за повернення товару. Якщо споживач відмовляється від договору, він повинен надіслати або передати Продавцю отриманий ним товар без зайвих затримок та не пізніше ніж протягом 30 днів з моменту отримання товару.

    2. При відмові від договору протягом строку 30 днів встановленого законом (стаття VI.3. Комерційних умов) повернутий товар повинен бути незношеним, непошкодженим та, якщо це можливо, упакованим в оригінальній упаковці, включаючи всі отриманні аксесуари та обладнання, та з усіма отриманими документами.

Споживач має право приміряти товар так,

Якщо споживач не дотримається встановлених гігієнічних умов, товар стане непринадним для повернення або обміну, відповідно до Директиви 97/7 / ЄС про захист споживачів.

У цьому випадку правні вимоги продавця такі:

стан товарів

вимоги продавця

відсутня оригінальна упаковка (коробка)

фіксована компенсація 250 грн

сильно пошкоджена оригінальна упаковка (коробка)

фіксована компенсація 250 грн

забруднення товарів

за типом забруднення — компенсація за тарифом чищення, зменшеного на 10%

відсутні документи

фіксована компенсація 50 грн

відсутні аксесуари та обладнання

звичайна ціна на аксесуари/обладнання

 

Інші, неуточнені в попередньому тексті, стани повернутих товарів завжди оцінюються індивідуально. Фактичні витрати на відновлення товару до початкового стану будуть повідомленому споживачеві в письмовій формі. 

Продавець має право зменшити споживачеві суму повернення коштів за вищевказаними вимогами.

Продавець має право вимагати від покупця відшкодування фактичних витрат на відновлення товару, в разі якщо покупець поверне його в протягом 30 днів, але в стані, який не відповідає умовам вказаним в договорі. 

    1. При можливості відмови від договору, котра є домовлена в договорі (стаття VI.4. Комерційних умов), повернутий товар повинен бути неношеним, непошкодженим та запакованим в оригінальній упаковці, включаючи всі отримані аксесуари, обладнання та з повною документацією.

У разі, якщо стан поверненого товару не відповідає домовленим умовам, продавець має право відмовитись від поверненого товару та не прийняти відмову від договору куплі-продажу. В такому випадку буде повернений товар повернутий назад споживачеві.

    1. Договір укладено українською мовою. Після завершення господарської справи, продавець архівує дані про договір. Укладений договір зберігається в архіві продавця протягом принаймні п’яти років з дати його укладення, але не довше, ніж на період встановлений відповідними правовими нормами, з метою його успішного виконання. Вся документація не доступна третім сторонам, які не беруть участь в договорі. 

У разі не вирішення скарги, має споживач право звернутися зі скаргою на контрольний орган або на службу державного контролю, котрою є в Чеська торгова інспекція (ČOI). Деталі для споживачів доступні на сайті: https://www.coi.cz/informace-o-adr. Позасудовим вирішенням суперечок займаються також медіатори, незалежні посередники комунікації між сторонами конфлікту. Їхній перелік доступний на вебсайті www.justice.cz, де ви зможете в пошуковій системі зосередити увагу на спори споживачів. Умови встановлюються посередниками індивідуально.

¨