Інформація перед укладенням договору купівлі-продажу з покупцем, який є споживачем


Відповідно до частини четвертої розділу I Закону № 89/2012 Зб. законів, Цивільного кодексу (далі також Цивільний кодекс), Продавець зобов'язаний перед укладенням договору повідомити споживачеві наступну інформацію:

Адреса доставки для пред'явлення претензій щодо дефектів та відправлення товарів, придбаних у веб-інтерфейсі магазину Продавця: U tabulky, hala X, 193 00, Praha 20. Правові наслідки пред'явлення претензій щодо дефектів товару зберігаються навіть у випадку доставки на адресу виставлення рахунку. Рахункова адреса Продавця збігається з адресою юридичної адреси компанії, вказаною в заголовку цих Умов. Бланк рекламації можна завантажити ТУТ.

Продавець поставляє товар Покупцеві в якості, передбаченій § 2161 NOZ, тобто, що:
1.товар має характеристики, узгоджені між покупцем і продавцем, а за відсутності такої домовленості - характеристики, описані продавцем або виробником чи очікувані покупцем з огляду на характер товару та його рекламу;
2. товар придатний для мети, для якої, за словами продавця, він має використовуватися, або для якої товар зазвичай використовується;
3. товар придатний для мети, для якої, за словами продавця, він має використовуватися, або для якої товар зазвичай використовується;
4. товар є товаром у відповідній кількості;
5. він відповідає вимогам законодавства.
У випадку, якщо товар не відповідає цим вимогам при отриманні покупцем, покупець має право на поставку нового товару без недоліків, якщо тільки це не є нерозумним з огляду на характер товару. Якщо дефект стосується тільки частини товару, покупець може вимагати заміни тільки цієї частини; якщо це неможливо, він може відмовитися від договору. Якщо це є непропорційним з огляду на характер дефекту, зокрема, якщо дефект може бути усунутий без невиправданої затримки, покупець має право на безоплатне усунення дефекту.

5. Якщо покупець не відмовився від договору або не скористався правом на поставку нового товару без недоліків, заміну його частин або ремонт, він може вимагати розумної знижки з покупної ціни.

6. Покупець також має право на розумну знижку, якщо продавець не може поставити новий товар без недоліків, замінити частину товару або відремонтувати товар, а також якщо продавець не може усунути недолік у розумний строк або якщо його усунення спричинить значні труднощі для споживача.

7. Якщо дефект з'являється протягом шести (6) місяців з моменту отримання, товар вважається дефектним з моменту отримання.
8. Якщо інше прямо не передбачено для товару, покупець має право скористатися правами, що випливають з недоліків товару, протягом 24 місяців з дня отримання товару споживачем.

9. Продавець не несе відповідальності за дефекти, якщо:
1. дефект був наявний під час приймання, і за нього було погоджено знижку з покупної ціни;
2. товар був у вжитку і дефект відповідає рівню використання або зносу, який був у товару на момент його отримання покупцем;
3. дефект був викликаний зносом, спричиненим нормальним використанням або характером товару (наприклад, закінченням терміну його корисного використання);
4. дефект виник з вини покупця і був спричинений неналежним використанням, зберіганням, неналежним обслуговуванням з боку покупця або механічним пошкодженням;
5. дефект був спричинений зовнішніми подіями, які не залежать від продавця.

10. Продавець не несе відповідальності за дефекти товару, який піддавався впливу умов - підвищеної температури, пилу, вологості, хімічних і механічних впливів - які не відповідають нормальному використанню. Крім того, гарантія не поширюється на дефекти, спричинені нормальним зносом товару (або його частин) внаслідок використання. Скорочення терміну служби в такому випадку не може вважатися дефектом і не може бути предметом претензій.

11. Продавець також надає споживачам наступну інформацію до укладення договору купівлі-продажу на відстані:
1. Вартість міжміського зв'язку не відрізняється від базового тарифу, який стягується зі споживача його оператором/провайдером послуг; споживач не змушений спілкуватися з продавцем по лініях, які оплачує продавець.
2. Продавець вимагає повної оплати вартості покупки до отримання товару. Оплата здійснюється банківським переказом, післяплатою, оплатою кредитною карткою через Інтернет або іншими способами, зазначеними в документі "Оплата та доставка". При особистому самовивозі споживач оплачує проїзд до місця отримання товару і назад. Якщо доставка здійснюється через постачальника поштових послуг, вартість доставки регулюється тарифами, викладеними в документі "Доставка та оплата".
3. Для товарів, виготовлених на замовлення, необхідний депозит у розмірі 30 % від остаточної ціни товару, а контракт на виготовлення товарів, виготовлених на замовлення, не може бути розірваний без пояснення причин протягом строків, визначених у статтях VI.3 або VI.4.
4. Продавець не укладає договорів, що підлягають багаторазовому виконанню, або договорів на невизначений термін. Якщо він укладає такий договір, постачальник періодичного виконання зобов'язань повинен повідомити найкоротший термін, на який сторони будуть пов'язані договором, включаючи ціну або спосіб її визначення за один розрахунковий період, який завжди дорівнює одному місяцю, за умови, що ця ціна є фіксованою, а також дані про податки, збори та витрати на поставку товарів або послуг.
5. Всі ціни на товари та послуги вказані у веб-інтерфейсі магазину з урахуванням податку (ПДВ), ціни на транспортування вказані в документі "Транспортування та оплата";
6. Споживач має право відмовитися від укладеного договору (якщо інше не зазначено нижче) протягом чотирнадцяти днів, які відраховуються у випадку:
1. договору купівлі-продажу, з моменту отримання товару;
2. договір, що передбачає поставку декількох видів товарів або поставку декількох частин, з дати прийняття останньої поставки товару;
3. договору, предметом якого є регулярна повторювана поставка товару, з дати отримання першої поставки товару, при цьому таке відкликання має бути надіслане на адресу доставки продавця або на адресу електронної пошти: [email protected].
7. Споживач не може відмовитися від договору через:
1. надання послуг, якщо вони були надані за попередньою явно вираженою згодою споживача до закінчення строку на відмову від договору і продавець повідомив споживача до укладення договору про те, що в такому випадку він не має права відмовитися від договору;
2. поставка товарів або послуг, ціна яких залежить від коливань на фінансових ринках, що не залежать від волі продавця, і які можуть відбутися протягом періоду виведення коштів;
3. доставка швидкопсувних товарів і товарів, які після доставки були безповоротно змішані з іншими товарами;
4. постачання товарів, виготовлених за індивідуальним замовленням споживача або для нього, товарів, виготовлених на замовлення споживача, які відрізняються від стандартних готових виробів;
5. товари в герметичній упаковці, які споживач вийняв з упаковки і не може повернути з гігієнічних міркувань;
6. постачання аудіо- чи відеозапису або комп'ютерної програми, якщо при цьому було порушено її оригінальну упаковкy;
7. доставка газет, періодичних видань або журналів;
8. транспорт, якщо підприємець надає ці послуги у визначені терміни.

8. У разі відмови від договору споживач несе витрати на повернення товару, а у випадку договору, укладеного за допомогою засобів дистанційного зв'язку, - витрати на повернення товару, якщо він не може бути повернутий звичайними поштовими засобами через свій характер. Якщо споживач відмовляється від договору, він зобов'язаний надіслати або передати Продавцю отриманий товар без невиправданої затримки, але не пізніше ніж протягом 14 днів з моменту відмови від договору.

9. При розірванні договору протягом встановленого законом 14-денного терміну (стаття VI.3. Умов) товар, що повертається, повинен бути неношеним, неушкодженим і бажано упакованим в оригінальну упаковку, включаючи всі аксесуари, що додаються, з повною документацією.

Споживач має право протестувати товар,
- випробовувати товар (особливо взуття) на чистій і сухій поверхні, щоб переконатися, що товар не забруднений,
- і при цьому дотримуватися основних гігієнічних вимог до такого тестування - наприклад, використовувати шкарпетку (у випадку з взуттям) або поверх білизни (у випадку з одягом).

Якщо споживач не дотримується зазначених гігієнічних умов, товар буде вважатися товаром, який не підлягає поверненню через його природу відповідно до Директиви 97/7/ЄС про захист споживачів щодо дистанційних договорів.

Претензії продавця в такому випадку наступні:
стан товару претензія продавця
відсутність оригінальної упаковки (коробки) фіксована ставка відшкодування від 10-50%
сильно пошкоджена оригінальна упаковка (коробка) фіксована ставка відшкодування від 10-50%
забруднення товару залежно від типу забруднення - компенсація згідно з прейскурантом на чистку до 35%
відсутність документації одноразова компенсація у розмірі 50 крон
відсутність аксесуарів звичайна ціна аксесуарів

Інші, не зазначені вище, повернення завжди оцінюються на індивідуальній основі, і фактичні витрати, понесені для відновлення товару до початкового стану, будуть повідомлені споживачеві в письмовій формі.
Продавець має право зменшити суму повернутої купівельної ціни за товар на вищезазначені вимоги.
У разі невідповідності умовам стану товару, що повертається, Продавець має право на відшкодування фактичних витрат, понесених на відновлення товару до первісного стану при відмові від договору протягом 14 днів.

10. У випадку договірної можливості відкликання (стаття VI.4. Умов), товар, що повертається, повинен бути неношеним, неушкодженим і упакованим в оригінальну упаковку, включаючи всі аксесуари, що додаються, з повною документацією.

У разі недотримання умов стану повернутого товару в цьому договірному розірванні, Продавець має право відмовити в розірванні договору купівлі-продажу і відправити повернутий товар назад споживачеві.

11. договір укладається чеською мовою, після завершення бізнес-кейсу продавець архівує дані. Укладений договір зберігається Продавцем не менше п'яти років з дня його укладення, але не довше терміну, передбаченого відповідними правовими нормами, з метою його успішного виконання і не є доступним для третіх осіб, які не мають відношення до справи.

У випадку, якщо скаргу не буде задоволено, споживач має право подати скаргу до наглядового або державного контролюючого органу, яким є Чеська торгівельна інспекція (CTIA). Більш детальну інформацію споживачі можуть знайти, наприклад, на веб-сайті https://www.coi.cz/informace-o-adr У позасудовому вирішенні спорів також беруть участь медіатори - незалежні посередники у спілкуванні між сторонами конфлікту. Їх перелік можна знайти на сайті www.justice.cz, де потрібно задати до пошуку - споживчі спори. Медіатори встановлюють свої умови індивідуально.