Покупки

Повернення

Ви отримали товар, який вам не сподобався? Не підходить фасон? Не хвилюйтесь, такі речі трапляються. У вас є 30 днів, щоб повернути його та отримати кошти назад.

ПРАВИЛА ОБМІНУ

  1. Неношений та невикористаний товар з ярликами, етикетками та наклейками (якщо вони були складовими пакунку) покладіть в оригінальну коробку разом з заповненою заявою на повернення/обмін, яку ви отримали разом із замовленням.
  2. Добре упакуйте коробку щоб уникнути її пошкодження або пошкодження її вмісту. Для цьго найкращим чином послужить пакувальна плівка, папір, пластиковий пакет або коробка більшого розміру (будь ласка, не клейте скотч або що-небудь інше на оригінальну коробку взуття, цим ви її зіпсуєте і знеціните).
  3. Надішліть товар на адресу нашого Львівського складу,
    зручним для вас способом:

    Через Meest Express. При відправці повернення через Meest Express вкажіть наступні дані: Одержувач: Росан Глобал - Footshop, вул. Зелена 147, м.Львів, 79035, тел. 067 670 23 03.


    Через Нову Пошту.

    При відправці повернення через Нову Пошту вкажіть наступні дані: Одержувач: СП РОСАН (Повернення Footshop), м Львів, відділення «Нова Пошта» №3, тел. 050 430 14 30.


    Через Укрпошту.

    При відправці повернення через Укрпошту вкажіть наступні дані: а / с 79, вул. Словацького 1, м.Львів, 79000

    (Ми рекомендуємо застрахувати посилку на вартість товару)

    Важливо!
    • Для швидкого обміну чи повернення, повідомте нашій службі підтримки Інформацію про те,що ви повертаєте разом з номером для відстежування пакунку повернення. Якщо ви оплачували замовлення післяплатою, продублюйте також дані для повернення коштів.
    • Будь ласка, не відправляйте посилку післяплатою. В цьому випадку ми не зможемо її отримати і вона повернеться назад до вас. Також не треба нести товар прямо на склад.
    • Ми рекомендуємо застрахувати посилку на вартість товару.
  4. Гроші будуть повернені протягом 14 робочих днів.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ

  • Товар потрібно повернути протягом 30 днів з моменту його отримання.
  • Товар повинен бути неношеним та придатним до подальшого продажу.
  • Товар повинен бути упакований в оригінальну коробку, яка не повинна бути пошкоджена або знецінена (наприклад, клеєм або приклеюванням скотчу).
  • Товар не повинен бути пошкоджений або знецінений з вашого боку.
Наша рекомендація

У ваших власних інтересах ми рекомендуємо застрахувати посилку на вартість товару (цю послугу вам запропонують в поштовому відділенні при відправленні посилки). Якщо посилка буде загублена або пошкоджена під час перевезення, з квитанцією про відправлення у вас буде можливість отримати відшкодування.

Потрібна допомога?

Будемо раді допомогти. З По-Пт з 10:00 до 16:00