Покупки

Рекламація

Товар не сподобався? Чи з ним щось не так? Не мусите хвилюватись. Ви можете повернути товар або подати на рекламацію. Достатньо дотримати інструкції вказані нижче:

ПОРЯДОК ПРЕД'ЯВЛЕННЯ РЕКЛАМАЦІЇ

  1. Очистіть товар, який хочете подати на рекламацію (див. пункт 8 в правилах пред'явлення рекламації).
  2. Чистий товар упакуйте так, щоб він не був пошкоджений під час перевезення. Найкраще для цього підійде коробка (це не обов'язково повинна бути оригінальна коробка). До товару додайте копію рахунку-фактури та заповнену заяву на рекламацію, яку можна завантажити ТУТ.

    ФОРМА ДЛЯ РЕКЛАМАЦІЇ

  3. Надішліть товар на адресу нашого Львівського складу, зручним для вас способом: Через Meest Express. При відправці повернення через Meest Express вкажіть наступні дані: Одержувач: Росан Глобал - Footshop, вул. Зелена 147, м.Львів, 79035, тел. 067 670 23 03.Через Нову Пошту.При відправці повернення через Нову Пошту вкажіть наступні дані: Одержувач: СП РОСАН (Повернення Footshop), м Львів, відділення «Нова Пошта» №3, тел. 050 430 14 30.Через Укрпошту.При відправці повернення через Укрпошту вкажіть наступні дані: а / с 79, вул. Словацького 1, м.Львів, 79000(Ми рекомендуємо застрахувати посилку на вартість товару)
    Важливо!
    • Для швидкого обміну чи повернення, повідомте нашій службі підтримки Інформацію про те,що ви повертаєте разом з номером для відстежування пакунку повернення. Якщо ви оплачували замовлення післяплатою, продублюйте також дані для повернення коштів.
    • Ми рекомендуємо застрахувати посилку на вартість товару.
  4. Як тільки ми отримаємо товар, ми проінформуємо вас про це електронною поштою. З цього моменту також починається період (30 днів) для розгляду рекламації (або більш тривалий термін за домовленістю). Про всі суттєві аспекти рекламації, як, наприклад відправлення дистриб'ютору для оцінки або розгляду рекламації, ви також будете повідомлені електронною поштою або через телефон.

Процедура рекламацій

  1. Рекламацію слід подати негайно, як тільки проявився дефект. Будь-яка затримка і продовження використання товару може погіршити дефект і остаточно знецінити товар, що може стати причиною відхилення рекламації.
  2. Гарантійний термін на товар - 24 місяці починаючи з дати отримання.
  3. Гарантійний термін не слід плутати з довговічністю товару, тобто з періодом, протягом якого при правильному використанні та догляді товар може зберігати свої властивості, з урахуванням його характеристик, цілі та відмінності в інтенсивності використання.
  4. У разі, якщо покупець при отриманні товару з'ясовує, що він не відповідає замовленому товару, або виявляє дефект товару, він повинен негайно (не пізніше 5 днів) повідомити про це продавця через телефон або електронною поштою.
  5. Якщо у придбаного товару проявиться дефект, клієнт має право подати рекламацію.
  6. Під дефектом слід розуміти зміна властивостей товару, які можуть бути викликані використанням неякісного матеріалу, недотриманням технології виробництва або неправильного рішення конструкції.
  7. За дефект не можна вважати зміну (властивостей) товару, яке виникло в перебігу гарантійного терміну внаслідок зносу, неправильного використання, недостатнього або неправильного догляду, через природні зміни матеріалів, з яких виготовлений товар, в результаті будь-якого пошкодження користувачем, третьою особою або іншим неналежним втручанням.
  8. Рекламація вважається належним чином пред'явленої, якщо підлягає рекламації товар є цілим і не порушує загальних гігієнічних вимог. Покупець зобов'язаний надати до рекламації чистий, позбавлений будь-яких забруднень і відповідний гігієнічним вимогам товар. Компанія Footshop s.r.о., що керує інтернет-магазином www.footshop.ua, має право відмовитися прийняти до розгляду рекламацію на товар, який не буде відповідати вищевказаним принципам загальної гігієни (постанова 91/1984 Зб., Про заходи проти інфекційних захворювань).
  9. Рекламація, включаючи усунення дефекту, буде розглянута без невиправданої затримки протягом 30 днів з дати подання заяви. Уповноважений співробітник може в обґрунтованих випадках домовитися з покупцем про триваліший період розгляду рекламації.
  10. Клієнт пред'являє рекламацію, відправивши товар разом з заповненою заявою на рекламацію і копією документа про покупку товару (рахунок-фактуру) на адресу нащого Львівського складу, зручним для вас способом. (адреса вказана вище)

Потрібна допомога?

Будемо раді допомогти. З По-Пт з 10:00 до 16:00