FAQ

Мій розмір розпроданий, що мені робити?
Ми намагаємося регулярно оновлювати запаси класичних речей, таких як Vans Old Skool, Nike Air Force 1 у білому кольорі. На жаль, ми не можемо назвати точну дату доповнення товару, тому що вона залежить від виробника та бренду, але вона обов'язково з'явиться на нашому сайті в розділі «Новинки». Інші кросівки, такі як adidas Consortium або Vans collaba, не поповнюються, тому що вони випущені обмеженим тиражем. У будь-якому разі, ви можете залишити нам свій email для кожної моделі, і ми надішлемо вам повідомлення, якщо речі вашої мрії будуть знову в наявності.
Коли буде доставлений мій товар?
Ми знаємо, що ви хочете отримати своє замовлення якомога швидше, і ми зробимо все можливе, щоб доставити його вам швидко. Як тільки ми відправимо ваше замовлення, ми надішлемо вам електронною поштою номер замовлення, за яким ви зможете відстежити відправлення і дізнатися, де воно знаходиться. Термін доставки становить від 7 до 14 днів. Якщо ви вважаєте, що ваше замовлення загубилося, ви можете повідомити нам на електронну пошту, телефоном або написати в чат номер замовлення, і ми все перевіримо.
Як я можу скасувати своє замовлення?
Якщо у вас є акаунт, просто виберіть замовлення, яке ви хочете скасувати, у своєму профілі та скористайтеся кнопкою в правому нижньому кутку, щоб скасувати його. Якщо ви хочете видалити тільки один товар з декількох, ви можете видалити його за допомогою кнопки під товаром. Якщо замовлення було передплачене, ми негайно повернемо гроші за скасований товар або замовлення. Однак, не маючи облікового запису, ви повинні зв'язатися з нашою службою підтримки клієнтів, щоб вона допомогла вам скасувати замовлення. І пам'ятайте, що скасувати або змінити замовлення можна лише до його відправлення.
Як я можу пред'явити претензії до товару?

Рекламація працює точно так само, як повернення або обмін. Просто скачайте та заповніть бланк претензії, який ви можете знайти в https://www.footshop.ua/uk/reklamacia, і надішліть його нам безкоштовно через поштове відділення разом із товаром. Інструкції про те, як це зробити, можна знайти в бланку претензії або безпосередньо на сайті.

Ви отримаєте відповідь протягом 30 днів з моменту отримання посилки на складі, але зазвичай це відбувається швидше.

Якщо вашу претензію буде прийнято, ми повідомимо вам про це електронною поштою, і гроші буде повернуто на ваш рахунок.

Як я можу повернути товар, який мені не підійшов?

Ми вас розуміємо! Іноді на фото речі мають кращий вигляд, ніж у реальності. Або вам просто не підійшло. На щастя, з нами ви можете забути про своє замовлення швидше, ніж про невдале побачення в Tinder. Ви можете принести його в будь-який з наших магазинів.

Якщо вам не хочеться їхати до нас, просто надішліть замовлення на склад.

Детальну інформацію ви можете знайти на https://www.footshop.ua/uk/povernennya

Чому я ще не отримав свою посилку?
Якщо ваше замовлення вже мало бути у вас вдома, будь ласка, зв'яжіться з нами якомога швидше. Можливо, воно загубилося дорогою до вас. Ми зв'яжемося з перевізником і спробуємо з'ясувати, що сталося, якщо замовлення точно загубилося, ми відправимо вам нове замовлення- залежно від наявності на складі.
Де я можу знайти номер відстеження мого відправлення?
Номер для відстеження посилки буде надіслано вам автоматично в листі про доставку. Для міжнародних замовлень буває, що посилка отримує новий номер у вашій країні, якщо щось не працює, будь ласка, зв'яжіться з нами.
На взутті зазначено, що воно відповідає чоловічим розмірам, чи можу я купити його, якщо я жінка?

Чоловіче чи жіноче? Це залежить від смаку! Єдине, на що слід звернути увагу, - це таблиця розмірів. Подивіться на свій розмір, і якщо ви орієнтуватиметеся на розміри EUR, у вас буде менше шансів помилитися.

Якщо ви в чомусь не впевнені, напишіть нам.

Я не можу увійти до свого акаунта, чому?
Можливо, ви ще не зареєструвалися... Спробуйте створити обліковий запис, і якщо під час надсилання листа ви отримаєте повідомлення про помилку, значить, ваш обліковий запис уже створено і проблема полягає в паролі. Натисніть на напис «Я забув свій пароль» поруч із маленьким значком людини в правому верхньому кутку нашого сайту.
Чи можу я зробити замовлення без реєстрації?

Реєстрація необов'язкова, і ви будете отримувати всю інформацію про ваше замовлення електронною поштою. Якщо ви створите обліковий запис, ви матимете всі свої замовлення разом, і все буде трохи зрозуміліше.

Крім того, зареєструвавшись, ви отримуєте безліч переваг, докладніше про переваги Footshop Club ви можете дізнатися на https://www.footshop.ua/uk/footshop-club

Чому я не можу побачити своє замовлення у своєму акаунті, який я створив деякий час тому?
Якщо ви створили замовлення, не зареєструвавшись або не увійшовши у свій обліковий запис, воно не з'явиться в ньому. Ми не можемо заднім числом додати замовлення у ваш обліковий запис, але вся інформація буде надіслано вам електронною поштою.
Протягом якого часу мені буде повернуто гроші, якщо я поверну товар?

Щойно ми отримаємо товар на складі, ми надішлемо вам підтвердження електронною поштою, а потім ми зазвичай повертаємо гроші протягом тижня, звичайно, ми намагаємося зробити це якомога швидше. Якщо ви хочете, щоб це було зроблено офіційно:

У разі розірвання контракту відповідно до статті 5.2 Умов, Продавець повертає грошові кошти, отримані від Покупця, протягом чотирнадцяти (14) днів з моменту розірвання контракту Покупцем.

Я отримав пошкоджений товар, що мені тепер робити?
Приносимо свої вибачення! Цього точно не повинно відбуватися, і ми, звичайно ж, замінимо товар (за умови наявності на складі). Будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки відразу ж після отримання товару.
Як щодо митних платежів?
Митні збори понад 150 євро оплачуються безпосередньо державі і не відшкодовуються магазином. При поверненні товару мито не повертається.