Покупки

ПОВЕРНЕННЯ ПРОСТЕ ТА БЕЗКОШТОВНЕ

Вам не подобається товар, який ви замовили наживо? Він не підходить за розміром? Не хвилюйтеся, таке трапляється. Ви можете відправити його нам назад протягом 30 днів, і ми повернемо вам гроші. Обмін неможливий. Якщо вас цікавить інший розмір або інший товар, ви повинні створити нове замовлення.

ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ

  1. Надішли електронного листа на адресу [email protected] - в листі необхідно вказати твоє ім'я, прізвище, номер замовлення, номер для відстеження (вказаний безпосередньо на посилці або в електронному листі про доставку) та вагу посилки. Після цього перевізник надішле тобі зворотну етикетку, яку ти візьмеш з посилкою і відправиш через відділення Нової пошти.
  2. Спакуй коробку зі взуттям у коробку більшого розміру. Будь ласка, не приклеюй нічого прямо на коробку із взуттям, оскільки оригінальна упаковка буде зіпсована. В ідеалі використовуй ту саму упаковку, в якій ми відправили твоє замовлення.
  3. Віднесіть непідходячі товари у відділення Нової Пошти, упакувавши їх таким чином, щоб вони не були пошкоджені під час транспортування. Разом із коробкою принесіть етикетку для повернення, яку ви запросили електронною поштою. Співробітник Нової Пошти прийме посилку і відправить її на наш центральний склад. Будь ласка, будьте терплячі, ми повернемо вам гроші, щойно отримаємо й опрацюємо товар.
    Footshop Sklad
    U tabulky 3020, hala X
    193 00 Praha 20
    Česká republika
    Важливо!
    • Митні збори застосовуються до замовлень на суму понад 150 євро. Митні збори розраховуються виходячи з вартості товару, транспортних і додаткових послуг. Розрахунок у кошику є тільки орієнтовним. Митні збори оплачуються безпосередньо державі і не відшкодовуються магазином.
    • Не відправляй товар накладеним платежем - його не приймуть.
    • Ми рекомендуємо застрахувати посилку на вартість товару.
  4. Гроші будуть повернені протягом 14 робочих днів, але зазвичай робимо це швидше.

Політика повернення товару

  • Товар потрібно повернути протягом 30 днів з моменту його отримання.
  • Товар повинен бути неношеним та придатним для подальшого продажу.
  • Товар повинен бути упакований в оригінальну коробку, яка не повинна бути пошкоджена або знецінена (наприклад, клеєм або приклеюванням скотчу).
  • Товар не повинен бути пошкоджений або знецінений з твого боку.

Наша рекомендація

Ми рекомендуємо зберігати оригінальну упаковку (включно з упаковкою) для полегшення повернення. БЕЗКОШТОВНА етикетка для повернення буде відправлена перевізником після надсилання електронного листа на адресу [email protected].