У Footshop ми не хочемо говорити, що робимо це краще за інших. Скоріше, ми хочемо спробувати розширити власні межі і робити все краще, ніж раніше. Ми віримо, що якщо кожен, будь то член нашої команди Footshop або наш клієнт, буде більше думати про те, що він купує, як він купує, що він куди викидає і чому, ми не тільки надихнемо один одного, але і зможемо реально вплинути на цю культуру, компанію або країну... Ось чому ми включаємо сталий екологічний розвиток серед наших пріоритетів. Отже, що саме це означатиме для Footshop? Тепер ми маркуємо «Сталий розвиток» - “Sustainability” продукти, які відповідають особливим критеріям. Ці критерії відповідають міжнародним сертифікатам, з більш детальним описом ти можеш ознайомитися в розділі нижче. Таким чином ми хочемо підтримати бренди, які активно прагнуть до еко-інновацій і значно допомагають зменшити вплив виробничих процесів на навколишнє середовище.
За останні кілька років зростає інтерес до „sustainable fashion“, і ми це усвідомлюємо, тому використовуємо систему маркування екологічних продуктів. Продукти позначаються як екологічні, якщо вони відповідають принаймні одному з наведених нижче атрибутів. Ці атрибути ґрунтуються на міжнародно визнаних сертифікатах.
З етикеткою Better Cotton представлені продукти, які отримали міжнародну премію BCI. BCI гарантує, що бавовна, використана в продуктах, отримана з більш стійкого виробництва, ніж звичайна бавовна. Така бавовна вирощується з більш екологічно чистим використанням води та низьким використанням хімічних добрив та пестицидів, що значно допомагає зменшити екологічний слід бавовництва.
продукт з цією етикеткою в основному виробляється з органічної бавовни, яка вирощується без використання синтетичних пестицидів, добрив та генетично модифікованого насіння.
це високоефективний перероблений матеріал, котрий частково складається із пластику Parley Ocean Plastic - перероблених пластикових відходів, котрі виловлюються на віддалених островах, пляжах, прибережних територіях та при береговій лінії, запобігаючи забрудненню нашого океану. Primeblue відноситься до основних інноваційних матеріалів, створених компанією adidas.
це інноваційний матеріал, розроблений компанією adidas. Продукти, відмічені цим знаком, виготовлені з 100% екологічно чистого матеріалу, що не містить первинного пластику.
продукти з цієї етикеткою виготовляються в основному з перероблених матеріалів, отриманих в основному зі старих відходів, таких як пластикові пляшки та одяг. Ці продукти мають менший екологічний слід через методу обробки та використання відходів замість первинних матеріалів.
Етикетка ReeCycled вказує на одяг та аксесуари Reebok, які по мінімуму на 30% складаються з перероблених матеріалів, а також на взуття з поверхневим матеріалом, виготовленим не менше ніж з 30% перероблювательних матеріалів. Крім того, виробки не містять натурального поліестеру.
Продукти з цим лейблом зроблені як мінімум на 50% з рослинних або натуральних матеріалів, що є частиною зобов'язання Reebok по використанню меншої кількості штучного пластику.
Parley Ocean Plastic ™ - це матеріал, створений з перероблених пластикових відходів, які збиралися на пляжах і в прибережних районах до того, як досягли океану. Parley for the Oceans працює з партнерами над збором, сортуванням і подальшим відправленням захоплених відходів (особливо пляшок з ПЕТ) постачальникам adidas, які потім роблять із них пряжу. Ця пряжа юридично захищена товарним знаком. Вона використовується як заміна чистому пластику при виробництві високоякісного спортивного одягу з колекції adidas x Parley.